Dos ángeles blancos despiertan a Palma rumbo a 2031 / Dos àngels blancs desperten Palma camí del 2031

Dos ángeles blancos despiertan a Palma rumbo a 2031 / Dos àngels blancs desperten Palma camí del 2031

El corazón de Palma ha vivido una aparición inesperada. Dos ángeles blancos, elevados sobre zancos, recorren el centro histórico de la ciudad portando un cartel claro y directo: Palma 2031. Capital Europea de la Cultura.

No es un espectáculo cualquiera. Es un gesto. Una llamada. Una imagen poderosa que ha captado la atención de vecinos, comerciantes y visitantes, deteniéndolos por un instante en medio del ritmo cotidiano para recordarles que Palma está inmersa en un momento decisivo de su historia cultural.

La acción llega en un momento clave: Palma ya ha enviado oficialmente su proyecto, el “Bid Book” —así se denomina el método de candidatura— para 2031. En pocas semanas, el proyecto será defendido en Madrid ante un jurado internacional que decidirá qué ciudad, entre las doce candidatas, ostentará el título de Capital Europea de la Cultura.

Estos ángeles —símbolos de protección, esperanza y futuro— representan el espíritu de una candidatura que no mira solo a Europa, sino que nace desde dentro: desde su ciudadanía. Una ciudadanía cada vez más curiosa, más implicada y más orgullosa de una propuesta cultural que habla de transformación, sostenibilidad y movimiento. Como su propio nombre indica: “Mediterráneo In Motion”.

La campaña de sensibilización continúa así su camino, apostando por acciones poéticas, inesperadas y accesibles, que conectan con la gente con mensajes claros. Palma no solo quiere el título, sino la ciudad que todos juntos imaginamos.

El cor de Palma ha viscut una aparició inesperada. Dos àngels blancs, enlairats damunt xanques, recorren el centre històric de la ciutat portant un cartell clar i directe: Palma 2031. Capital Europea de la Cultura.

No és un espectacle qualsevol. És un gest. Una crida. Una imatge poderosa que ha captat l’atenció de veïns, comerciants i visitants, aturant-los per un instant enmig del ritme quotidià per recordar-los que Palma es troba immersa en un moment decisiu de la seva història cultural.

L’acció arriba en un moment clau: Palma ja ha enviat oficialment el seu projecte, el “Bid Book” —així s’anomena el mètode de candidatura— per al 2031. En poques setmanes, el projecte serà defensat a Madrid davant un jurat internacional que decidirà quina ciutat, entre les dotze candidates, ostentarà el títol de Capital Europea de la Cultura.

Aquests àngels —símbols de protecció, esperança i futur— representen l’esperit d’una candidatura que no mira només cap a Europa, sinó que neix des de dins: des de la seva ciutadania. Una ciutadania cada vegada més curiosa, més implicada i més orgullosa d’una proposta cultural que parla de transformació, sostenibilitat i moviment. Tal com indica el seu nom: “Mediterrània In Motion”.

La campanya de sensibilització continua així el seu camí, apostant per accions poètiques, inesperades i accessibles, que connecten amb la gent amb missatges clars. Palma no només vol el títol, sinó la ciutat que tots junts imaginam.